وبلاگ

نمایندگی پکیج لورچ در کرج

نمایندگی پکیج لورچ در کرج
5/5 - (10313 امتیاز)

نمایندگی پکیج لورچ در کرج

نمایندگی پکیج لورچ در کرج : بارمان نمایندگی پکیج لورچ در کرج، یکی از تخصصی ترین مراکز نصب، فروش و سرویس پکیج لورچ میباشد. 

برای مشاوره و برآورد هزینه با نمایندگی لورچ تاسیسات بارمان تماس گرفته و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

 

انواع پکیج دیواری لورچ

پکیج‌های لورچ انواع مختلفی دارند که در زیر عنوان می‌شوند برای آن‌که بتوانید به تعمیرات پکیج لورچ بپردازید لازم است تا انواع آن را بشناسید. پکیج لورچ در مدل‌های آدنا، هرما، هیرو، آریان، آرتمن طراحی، تولید و روانه بازار شده‌اند.  

تمام پکیج‌های مذکور در ظرفیت‌های مختلف چون: ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۲۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ در بازار وجود دارند و برای گرمایش ساختمان خود می‌توانید از این مدل‌ها با ظرفیت‌های متفاوت بهره ببرید.

اگر از پکیج‌های بالا برای گرمایش استفاده می‌کنید و در آن با ایراداتی مواجه است می‌توانید از تعمیرکاران نمایندگی بارمان کمک بگیرید برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

تعمیرات پکیج لورچ در کرج

شرکت لورچ یک شرکت معتبر در زمینه تولید پکیج می باشد که به علت کیفیت بالای این محصول، از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است. پکیج ها یک کالای مصرفی به شمار می آیند از همین رو با گذشت زمان نیاز به تعمیر و سرویس دارند. پکیج لورچ سیستم پیچیده ای دارد و به طوری ساخته شده است که راه اندازی و عیب یابی آن کار هرکسی نیست.

سرویس پکیج را حداقل هر شش ماه یک بار انجام شود. تعمیرات پکیج لورچ به دلیل پیچیدگی های این دستگاه باید توسط یک فرد ماهر و باتجربه انجام شود. مجموعه بارمان در زمینه تعمیر پکیج لورچ در کشور حرف اول  را می زند.  تکنسین های حرفه ای ما بعد از شناسایی عیب دستگاه آن  قطعه مشکل دار را تعمیر می کنند.

فرقی نمی کند که شما چه نوع پکیج از چه برندی داشته باشید، پکیج ها با گذشت زمان و به دلیل اینکه مدام از آن ها استفاده می شود، ممکن است دچار نقص و یا مشکلی شوند به همین دلیل برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی بهترین روش سرویس دوره ای پکیج ها می باشد با این روش اگر قطعه نیاز به تعمیر و با تعویض داشته باشد متوجه می شوید و سریع مشکل را بر طرف نمایید. تعمیرات پکیج دیواری لورچ را به بارمان بسپارید.

نحوه تعمیر پکیج های دیواری لورچ توسط بارمان 

همانطور که گفته شد یکی از بهترین راه های تعمیر و مراقبت از این پکیج ها سرویس دوره ای آن ها می باشد که این سرویس، دارای مراحل مختلفی می باشد؛ ابتدا پکیج توسط تعمیرکار رسوب زدایی می شود، سرویس پلوت دستگاه در مرحله بعد، هواگیری رادیاتور، چکاب کلی دستگاه، شعله پکیج، شستشو کامل پکیج، تنظیم و تعمیر قطعات پکیج و در نهایت عیب یابی کد های خطا.

استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیر بارمان برای شما دارای مزیت هایی می باشد؛ اولا این که تعمیرکاران این تیم دارای تخصص به روز در فناوری مربوط به پکیج ها می باشد و از مهارت کافی نیز برخوردارند، دوم آن که وقت شناسی، همواره سرلوحه کار مجموعه بارمان  بوده است و برخلاف خیلی از مراکز مشابه، هرگز شما را از این نظر ناامید نخواهد کرد، نکته سوم ضمانت ۶ ماهه برای قطعات تعویضی پکیج­تان خواهد بود و در آخر باید اشاره نمود که با توجه به وضعیت اقتصادی حاضر در کشور، تعمیرکاران بارمان برای کاهش هزینه های مشتریان، الیوت را تا حد امکان بر روی تعمیر قطعات گذاشته اند تا تعویض آن ها

مزایای نمایندگی تعمیر پکیج لورچ در کرج  (بارمان)

  •  داشتن مهارت و تخصص لازم در زمینه تعمیر پکیج لورچ
  • متخصص بودن تعمیر کاران جهت عیب یابی و رفع مشکل
  •  خدمات رسانی به تمام نقاط تهران و کرج
  • وقت شناس بودن تکنسین های بارمان
  • ضمانت ۶ ماهه قطعات اورجینال تعویضی
نمایندگی پکیج لرچ در کرج - http://tasisatbarman.com/

عیب یابی پکیج لورچ

پکیج‌های لورچ جای خود را به بخاری و آب گرم‌کن‌های قدیمی داده‌اند به طوری که در اغلب منازل از پکیج استفاده می‌شود بعد از گذشت زمان و یا استفاده نادرست از سیستم گرمایشی روند عملکرد آن با اختلال روبرو می‌شود و نیاز به عیب‌یابی پکیج لورچ و رفع مشکلات آن است نمایندگی پکیج لورچ در کرج بارمان با داشتن تعمیرکاران خبره آماده خدمت رسانی است. 

علت خاموش شدن آبگرمکن بوتان چیست؟

پکیج و رادیاتور لورچ یا بوتان؛ کدام‌ یک بهتر است؟

اولین سوالی که هنگام خرید تجهیزات و تأسیسات گرمایشی پیش می‌آید، این است که کدام‌یک از این برندها بهتر هستند؟ بسیاری از برندهای ایرانی همچون لورچ و بوتان در شمار بهترین‌ها هستند و حتی توان رقابت با بسیاری از برندهای خارجی را نیز دارند؛ بنابراین پرسش این سوال که پکیج و رادیاتور برند لورچ بهتر است یا بوتان، یک سوال منطقی به نظر می‌آید.

تنوع وسایل گرمایشی این دو برند محبوب ممکن است، مشتریان را در انتخاب بهترین نوع رادیاتور سردرگم کند. از این رو قصد داریم با مقایسه برخی از محبوب‌ترین انواع رادیاتورهای این دو برند، مسیر شما مشتریان را برای گزینش بهترین محصول متناسب با نیازتان ، هموار سازیم.

آیا برند های ایرانی نظیر پکیج و رادیاتور لورچ یا بوتان کیفیت لازم را دارند؟

ممکن است با این دغدغه مواجه شوید که این برندهای ایرانی کیفیت موردنیاز برای چنین تجهیزاتی را دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کارخانه‌های صنعتی و فعال در این حوزه طی سال‌ها تجربه و آزمون و خطا توانسته‌اند به سطحی برسند که حتی با برندهای خارجی مطرح در جهان نیز به رقابت بپردازند. برندهای ایرانی بسیاری در رده تولیدکنندگان باکیفیت و مرغوب قرار می‌گیرند که پکیج و رادیاتور بوتان و لورچ از بهترین‌ نمونه‌ها محسوب می‌شوند؛ اما مزایا و معایب هر یک از این تولیدات ایرانی چیست؟ کدام محصول برتری دارد؟

نقاط قوت و ضعف پکیج بوتان در یک نگاه!

بوتان مدل‌های بسیار متنوعی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کند که هر یک از ظرفیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار هستند. گاهی ظرفیت‌های بالا و حتی پایین این محصولات از مزیت‌های این برند محسوب می‌شود؛ چراکه براساس نیازهای مخاطبان طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت پکیج بوتان بسته به مدل‌ها و امکانات آن متفاوت است. از دیگر نقاط قوت تمامی مدل‌های ساخته‌شده در این شرکت، الکتروپمپ‌ها هستند که معمولا به‌صورت اتوماتیک هدایت می‌شوند. همچنین این پکیج‌ها از قابلیت مبدل‌های مختلف حرارتی برخوردار هستند که باعث می‌شود رسوب خود را به کمترین میزان ممکن برسانند.

در مقایسه پکیج لورچ یا بوتان باید بدانید که پکیج‌های ساخت بوتان قادر هستند به ترموستات‌های داخل اتاق متصل شوند. در این صورت امکان سنجش دمای محیطی برای آن‌ها بسیار آسان خواهد بود. براین‌اساس تنظیمات دمایی به راحتی صورت می‌گیرد.

بهترین مدل پکیج بوتان چیست؟

سوالی که پیش میاد اینه که کدام مدل پکیج بوتان بهتر است؟ در جواب این سوال باید گفت که اگر محدودیت مالی نداشته باشید بهترین مدل پکیج بوتان مدل پرلا پرو (perla pro) می باشد که بر اساس متراژ مورد نظر ساختمان خود میتوانید ظرفیت های مختلف آن را انتخاب و خریداری کنید.اما پکیج بوتان مدل های دیگریهم دارد از جمله پارما، پاویا و بیتا که مدل بیتا یکی از ارزان ترین پکیج های بوتان به حساب می آید.

از مزایای پکیج لورچ چه می‌دانید؟

با وجود آنکه بوتان الکتروپمپ دارد، قطعاتی که در مدل‌های مختلف پکیج لورچ به کار رفته است، بسیار قدرتمند هستند. این قدرت فوق‌العاده باعث می‌شود سیستم فن کویل و داکت اسپلیت کارآیی بهتری برای گرمایش کف داشته باشند. به همین علت این محصولات از این جهت بسیار ایده‌آل و کاربردی به حساب می‌آیند. دامنه ظرفیت‌ پکیج‌های لورچ به اندازه‌ای است که توان تأمین آب گرم مصرفی و گرمایش بسیاری از محیط‌‌های اداری، مسکونی و تجاری در متراژهای مختلف از ۷۰ تا ۲۵۰ متر را خواهند داشت. این ظرفیت‌ها معمولا در حدود ۲۴ تا ۳۲ کیلوات است.

جالب است بدانید سیستم احتراق در پکیج لورچ بسیار مناسب است؛ این مسئله مخصوصا در انواع دیواری پکیج‌های این شرکت به‌‌خوبی دیده می‌شود. به همین علت این مدل‌ها معمولا از مصرف انرژی مناسبی برخوردار هستند و رده انرژی B را به خود اختصاص می‌دهند.

بهترین پکیج لورچ چیست؟

باید بدانیم که لورچ پکیج های خود را در مدل های هرما، هیرو و آدنا با ظرفیت های مختلف تولید می کند. قیمت پکیج های این شرکت اختلاف های زیادی دارند که پران ترین آن والبته بهترین پکیج لورچ مدل آدنا می باشد. اختلاف قیمت و کیفیت پکیج های لورچ در قطعات داخلی آن ها می باشند، از مهم ترین قطعات می توان به پمپ و مبدل اشاره کرد. اپر بخواهیم پکیج های لورچ را از نظر کیفیت مقایسه کنیم به عبارت زیر خواهد بود: آدنا > هرما > هیرو

مقایسه رادیاتورهای لورچ و بوتان

به‌طور کلی رادیاتورهای گرمایشی را می‌توان از جنبه‌های مختلفی مانند کیفیت، ضمانت، خدمات پس از فروش، وزن، آلیاژ و قیمت با یکدیگر مقایسه کرد. در ادامه به تفکیک به مقایسه رادیاتورهای این دو برند می‌پردازیم.

بررسی کیفیت رادیاتور دو برند لورچ و بوتان

کیفیت رادیاتورها غالباً بر اساس معیارهایی نظیر جنس بدنه، وزن، مقاومت، ظرفیت، بازدهی حرارتی و میزان سازگاری با انواع پکیج‌ها باهم متفاوت هستند.

رادیاتور لورچ

اولین نکته در مورد رادیاتورهای لورچ این است که این محصولات غالباً پنلی هستند و معمولاً رادیاتورهای پره‌ای در میان محصولات لورچ دیده نمی‌شوند. علت تمرکز لورچ بر تولید رادیاتورهای پنلی از جهت رسوب‌پذیری پایین‌تر و بازده حرارتی بالاتر در مقایسه با انواع پره‌ای است. به گونه‌ای که یک متر رادیاتور پنلی نوع PKKP با رادیاتور پانزده پره‌ای هم‌ارتفاع، برابر است. رادیاتورهای پنلی لورچ در اندازه‌های ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰ و ۱۶۰ سانتی‌متری موجود هستند. تنوع اندازه‌ رادیاتورهای پنلی لورچ دست مشتریان را برای انتخاب بهترین سایز وسیله گرمایشی باز می‌گذارد.

علی‌رغم جنس فولادی این رادیاتورها، رادیاتورهای پنلی لورچ امکان اتصال ایمن به دیوار را نیز دارند. ضمن اینکه این سیستم‌ها با انواع پکیج‌ها سازگار هستند. رادیاتورهای پنلی لورچ در فشار ۱۳ بار و در ساختمان‌های مرتفع تا ۲۲ طبقه ، عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان داده‌اند. ضمن اینکه قیمت این رادیاتورها در مقایسه با سایر رقبا پایین‌تر است.

رادیاتور بوتان

در میان رادیاتورهای بوتان انواع مختلفی از رادیاتورهای پره‌ای و پنلی موجود است. ابعاد و قیمت رایاتورهای پره ‌ای بوتان بسته به تعداد پره‌ها (۳، ۵، ۷ و ۱۰ پره) با یکدیگر متفاوت است. در عین حال برای مشتریانی که به دنبال ابعاد بسیار کوچک رادیاتور هستند، بوتان انتخاب‌های متنوعی در میان رادیاتورهای ۳ و ۵ پره ارائه داده است.

رادیاتورهای پره ‌ای بوتان در سه نوع ILPrimo , Vittoria , Elena، به بازار عرضه می‌شوند که مدل اخیر به سبب داشتن بالاترین ظرفیت حرارتی پرفروش‌ترین مدل بازار است. رادیاتورهای پره‌ای بوتان این امکان را به شما می‌دهد که درصورت نیاز، به تعداد پره‌ها بیفزایید. به علاوه در صورت بروز مشکل در یکی از پره‌ها، به جای جداکردن کل پره‌ها تنها کافیست، پره مورد نظر برای تعمیر جدا شود. ضمن اینکه برای تضمین کیفیت و مقاومت، بوتان از فرآیند دو مرحله‌ای رنگ رادیاتور با پوشش رنگ مایع ED و پودری استفاده کرده است. رادیاتورهای پنلی بوتان در نوع دوپنل و دو کانوکتور، تحت برند آیو به بازار عرضه می‌شود که بالاترین ضریب حرارتی را درمیان رقبای خود دارد. ضمن اینکه تولید رادیاتورهای پنلی بوتان مطابق با استانداردهای  EN442است.

انتخاب رادیاتور پنلی یا پره ای

ویژگی‌های متفاوت این دو نوع سیستم گرمایشی، کیفیت این رادیاتورها را از یکدیگر متمایز می‌کند. به‌طور دقیق نمی‌توان گفت، کدام یک بر دیگری برتری دارد؛ بلکه هر دو نوع با توجه به نیاز مشتری می‌تواند کیفیت مطلوبی دارا باشد.

رادیاتور پره‌ ایرادیاتور پنلی
وزن سبک‌تروزن بالاتر
امکان کم یا زیاد کردن پره‌هاپنل‌های یکپارچه و سرتاسری
جنس آلیاژ آلمینیومیجنس آلیاژ فولادی
قیمت بالاتر به‌دلیل جنس آلیاژقیمت پایین‌تر به‌ دلیل جنس آلیاژ
طولانی‌تر بودن زمان گرم شدنسرعت بالای گرم شدن رادیاتور
حفظ گرما برای مدت بیشتر و یکنواختی دمای محیطاز دست دادن سریع‌تر گرما
توان حرارتی بالا حتی با تعداد پره‌های کمانتقال حرارت سریع‌تر و بیشتر
لزوم هواگیری بیشترنیاز به هواگیری کمتر
مقاوم‌تر در برابر زنگ‌زدی و خوردگی به‌ویژه در مناطق مرطوبپوشش رنگی الکترواستاتیک و درخشندگی بیشتر
ایمن‌تر برای نصب بر دیوار به‌دلیل وزن پایین‌ترسهولت بیشتر در تمیز کردن
رسوب و گرفتگی در مبدل بیشتر است.رسوب و گرفتگی در مبدل کمتر است.
احتمال تغییر رنگ دیوار به علت حرارت‌دهی تابشی بیشتر استاحتمال تغییر رنگ دیوار محل نصب کمتر است.

به‌طور کلی هر دو شرکت بوتان و لورچ سعی کرده‌اند تا انواع رادیاتورهای خود را با بهبود ویژگی‌های فنی این وسایل گرمایشی با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کنند. اگرچه ماندگاری رادیاتورها به نحوه نگهداری و بررسی‌های منظم این سیستم‌ها نیز بستگی دارد، اما عوامل دیگری نیز در کیفیت و طول عمر رادیاتورها مؤثرند. مانند میزان رسوب‌پذیری، میزان مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و سازگاری با پکیج و انواع سیستم‌های گرمایشی.

آلیاژ:

 همان‌طور که گفته شد آلیاژ به کار رفته در انواع رادیاتورهای پنلی بوتان و لورچ از جنس فولاد هستند که در مقایسه با رادیاتورهای پره‌ای که جنس آلمینیومی دارند، ارزان‌تر هستند. از این رو نصب انواع پنلی هزینه کمتری در مقایسه با انواع پره‌ای دارد.

ضمانت: 

رادیاتورهای پنلی آیو شرکت بوتان دارای ۱۲ سال و رادیاتورهای پره‌ای دارای ۱۰ سال ضمانت تعویض هستند که این امر امکان تجربه یک خرید مطمئن را برای مشتریان فراهم آورده است. شرکت پرآوازه لورچ نیز با ارائه ۱۲ سال گارانتی طلایی برای رادیاتورهای پنلی رقابتی تنگاتنگ با رقبای خود در حمایت از حقوق مصرف کننده دارد.

چه زمانی داکت اسپلیت به شارژ گاز نیاز دارد

مقایسه کارآیی پکیج لورچ یا بوتان

راندمان مدل‌های مختلف پکیج در این شرکت‌ها به اندازه‌ای متنوع است که مقایسه و اعلام نظر قطعی در خصوص برتری یکی از این برندها کار سختی است. این آمارها بسیار نزدیک به هم هستند که کار را برای انتخاب بین این برندهای پکیج دشوار می‌کند.

معمولا مدل‌های مختلف بوتان مانند ورونا فن‌دار یا بدون فن آن در حدود ۹۳ درصد است. این آمارها در مدل‌های آریان و آرتا از لورچ نیز برابر با ۹۳ درصد است. به طور کلی باید گفت کارآیی مدل‌های مختلف این برندها بسیار ایده‌آل و نزدیک است. چنین ویژگی منحصربه‌فردی باعث می‌شود قیمت پکیج بوتان تفاوت چندانی با قیمت پکیج لورچ نداشته باشد.

پکیج و رادیاتور لورچ بخریم یا بوتان؟

پس از مقایسه اجمالی و بررسی در خصوص پکیج و رادیاتور برند لورچ و بوتان باید گفت که این مسئله کاملا به نظرات و سلیقه شما بستگی دارد؛ چراکه این محصولات از نظر کیفیت و ساخت بسیار مرغوب هستند و تفاوت‌ آن‌ها بیشتر به امکانات و تجهیزات آن‌ها در برخی مدل‌ها باز می‌گردد. شما باید براساس نیازها و خواسته‌های خود تصمیم بگیرید کدام‌یک از این محصولات برای شما مناسب‌تر هستند؟!

حرف آخر

شرکت‌های کوچک و بزرگی در ایران و جهان به طراحی و تولید تأسیسات و تجهیزات گرمایشی نظیر پکیج‌ها و رادیاتورها می‌پردازند که میان آن‌ها لورچ و بوتان از جمله تولیدکنندگان حرفه‌ای به حساب می‌آیند. این کیفیت باعث می‌شود انتخاب بین دو برند لورچ یا بوتان برای مشتریان کمی سخت باشد. توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از این شرکت‌ها در مدل‌های مختلف شما را در انتخاب و خرید راهنمایی خواهد کرد. از آنجایی‌که این ویژگی‌ها در برندهای لورچ و بوتان چندان متفاوت نیست، به نظر می‌آید قیمت پکیج لورچ و بوتان تفاوت زیادی نداشته باشد. با خرید هر یک از این محصولات خرید مناسبی خواهید داشت!

فروشگاه بارمان نمایندگی پکیج لورچ در کرج در زمینه فروش انواع تجهیزات تهویه مطبوع از جمله فروش فن کویل نیز فعالیت دارد، در صورت نیاز به استعلام قیمت و یا خرید با ما تماس بگیرید.

درباره شرکت لورچ

شرکت تولیدی صنعتی لورچ در سال ۱۳۵۶ به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را در شهر زیبا و تاریخی اصفهان آغاز نمود.

نمایندگی پکیج لورچ در کرج - http://tasisatbarman.com/

کارخانه لورچ با مساحتی بالغ بر ۴۴۹۳۹  متر مربع در منطقه صنعتی جی در شرق اصفهان احداث گردید. شرکت لورچ همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده تلاش نموده محصولاتی با کیفیت و در خور شان مصرف کننده تولید نماید.

شرایط اخذ نمایندگی پکیج لورچ چیست؟

دریافت نمایندگی نصب و تعمیرات پکیج دیواری مستلزم داشتن شرایطی است که  در ادامه به آن می پردازیم.

. جنسیت نماینده می بایست مرد باشد.

. تابعیت ایران داشته باشد.

. حداکثر ۵۰ سال سن داشته باشد.

. کارت پایان خدمت و یا معافیت، گواهی عدم اعتیاد و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری داشته باشد.

. حداقل مدرک دیپلم داشته باشد.

. گواهی فنی و حرفه ای در رشته لوازم گاز سوز داشته باشد.

. مدرک فنی و حرفه ای در رشته تعمیر آبگرمکن دیواری داشته باشد.

. مدرک فنی و حرفه ای در رشته تعمیر پکیج دیواری داشته باشد.

. مغازه ملکی یا استیجاری داشته باشد.

 کسب مدرک فنی حرفه ای در زمینه نصب و تعمیرات پکیج دیواری یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که برای اخذ نمایندگی پکیج لورچ بایست انجام شود. حال سوالی که مطرح می شود این است که چگونه مهارت های لازم برای تعمیر و نصب پکیج را یاد بگیریم و مدرک فنی دریافت کنیم.

در پاسخ به این سوال باید گفت امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های آموزش تعمیر پکیج دیواری و نصب آن را برگزار می کنند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “نمایندگی پکیج لورچ در کرج

  1. وبسایت تاسیسات بارمان گفت:

    بسیار حرفه ایی و با ادب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.